086-44247480
09181664200

ایزوگام چیست

9 / 10
از 17 کاربر

عایق رطوبتی لایه پیش ساخته ای است که به صورت رول با شیت در طول، عرض و ضخامت مورد نیاز و با پوشش های فلزی و ساده تولید می شود .

عایق های رطوبتی سنتی :
قیر و گونی
این عایق یکی از متداولترین عایق های مصرفی در ایران می باشد به این علت که در اکثر شهرهای کشور مواد اولیه این عایقکاری به وفور یافت می شود . مواد مورد نیاز در این عایق، گونی و قیر می باشد ، که گونی مورد نیاز از کشورهای خارجی وارد می شود و در سه اندازه مختلف به نامهای ، گونی درجه یک ، درجه دو ، درجه سه در بازار یافت می شود .
طبق آئین نامه مقررات ملی ایران ( مبحث 5 ) مشخصات گونی ایده آل عبارتند از : گونی باید نو ، ریز بافت ، کاملاً سالم وبدون آلودگی و چروک باشد و وزن آن در هر مترمربع حدود 380 گرم باشد. قیر ماده ایست سیاه رنگ مرکب از هیدروکربنهای آلی با ترکیبات پیچیده که از تقطیر نفت خام بدست می آید.

ايزوگام

ايزوگام پديده اي است صنعتي و متكي به علم و تجربه و تكنولوژي در جهت ايمن سازي هرساخت و سازه اي دربرابر رطوبت حاصل از بارش برف وباران

ايزوگام كه با تنوع خود همواره بهره مند از كارائيهاي متفاوت ميباشد با گذر از آزمون هاي مختلف درآزمايشگاه هاي كارخانجات توليدي ضريب مقاومت آن افزايش يافته و آسودگي خاطر مصرف كنندگان را ارتقاء ميبخشد.

عايق هاي رطوبتي مدرن :
تکنولوژي جديد در عايقکاري رطوبتي ساختمان

عايق رطوبتي با قابليت انعطاف زمينه جديدي براي مصرف امولسيوني پليمر پايه آب امروزه مانند قرنها پيش ساخته شده از قير همچنان بعنوان رايج ترين روش پوشش کف مورد استفاده قرار مي گيرد کاربرد قير و يا آسفالت دشوار و مستلزم صرف وقت زياد مي باشد حتي امولسيونهاي ساخته شده از قير نيز تغيير اندکي را در دشواري اين کاربرد ايجاد نموده اند. همانطور که مي دانيد بايد قيروگوني را تا ميزان 150 تا 200 درجه سانتيگراد حرارت داد ، ريختن و تسطيح ترکيبي با اين درجه حرارت بسيار دشوار مي باشد . بنابراين امولسيونهاي ساخته شده از قير با قابليت کاربرد درجه حرارت نرمال مورد استفاده قرار مي گيرد . اينگونه امولسيونهاي نفتي در آب حدوداً داراي 50% قير مي باشد . با سفت شدن اين امولسيون آب آن تبخير و قير بصورت بيندر باقي مي ماند . ترکيبات کف سازي بام ، بر پايه امولسيون پليمرهاي جديد عملکرد کاملا‏ً متفاوتي دارند ، شايد مهمترين ويژگي آنها ايجاد يک لايه نازک ( فيلم )با قابليت انعطاف بعد از خشک شدن باشد.

از جمله مزاياي اين عايق جديد به شرح زير است :

1 – فاقد آلودگي و آسيب هاي فيزولوژي مي باشد. 2 – کاربرد آنها ساده است . 3 – رنگ پذيرند . 4 – خطر آتش سوزي ندارند . 5 – چسبندگي خوبي نسبت به سطوح مختلف دارند.

 

 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :